In luna iulie curent, Agentia de Stat pentru Proprietatea Intelectuala (AGEPI) a finalizat cu succes procesul de certificare efectuat de catre Organismul de Certificare a Sistemelor de Management SRAC CERT S.R.L. din Romania, membru al Retelei Internationale de Certificare IQNet si a obtinut Certificatul de conformitate a Sistemului de Management implementat in cadrul AGEPI cu standardul ISO 9001:2008.
Certificatul emis AGEPI este insotit si de Certificatul International IQNet.
Detinerea de catre AGEPI a certificatului Sistemului de Management al Calitatii – ISO 9001:2008 garanteaza ca serviciile Agentiei indeplinesc conditiile de calitate, prescrise de documentatie, elaborata in conformitate cu standardele internationale. Astfel, clientii pot fi siguri ca beneficiaza si vor beneficia in continuare de servicii de calitate, pe masura asteptarilor.
In cadrul sedintei de totalizare a auditului de certificare, vicedirectorul general al AGEPI, Ion Tiganas a mentionat: „Obtinerea certificatului ISO 9001:2008 este o dovada a faptului ca intregul colectiv AGEPI timp de 20 ani a depus eforturi maxime pentru a eficientiza procesele si procedurile interne, a imbunatati activitatea Agentiei si a perfectiona sistemul de conducere, precum si a presta servicii de calitate orientate spre clienti, care spre final au ajuns sa fie ajustate conform standardului international ISO 9001:2008”.
Beneficiile AGEPI ca urmare a certificarii privind conformitatea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sunt:
• cresterea increderii partenerilor de afaceri in serviciile oferite de catre AGEPI;
• conducerea activitatii AGEPI intr-un mod planificat si sistematic, conform principiilor managementului calitatii;
• imbunatatirea performantei serviciilor AGEPI livrate clientilor;
• cresterea satisfactiei clientilor prin indeplinirea cerintelor acestora;
• transparenta si eficienta activitatii AGEPI.
Obtinerea Certificatului ISO 9001:2008 este un argument suplimentar de credibilitate, recunoscut la nivel international, care permite AGEPI sa avanseze in activitatea zilnica si sa ridice la un nou nivel calitatea serviciilor prestate. De asemenea, procesul de certificare la standardul ISO 9001:2008 a fost facilitat de faptul ca Agentia de Stat pentru Proprietatea Intelectuala pe parcursul activitatii sale a fost intotdeauna o institutie orientata spre clienti, oferindu-le servicii de calitate.